'-'_'-' |
Wysłany: Wto 16:08, 07 Mar 2006 Temat postu: Kilka słów na temat gildii |
|
Teraz napisze parę słów na temat Gildii. Postacie w które się wcielimy grają w Arkadie mogą posiadać pewne umiejętności które można ćwiczyć w tzw. gildiach podróżniczych.
Gildie podróżnicze są ogólnodostępnymi gildiami. Przeznaczone są głównie dla początkujących graczy. Nie można stać się członkiem podróżników, jednak można tu pogrążyć się w medytacji lub wybrać bardziej aktywną formę spędzania czasu szkoląc swoje umiejętności. Koszty szkolenia są tu nieduże (1-2900 miedziaków), jednak możliwości treningowe są również niewielkie (do pobieżnie, czasem zadowalająco). Gildie podróżników i poszukiwaczy przygód znajdują się w następujących miejscach:
1. Novigrad (można tu trenować następujące umiejętności: wspinaczkę, miecze, opiekę nad zwierzętami, tarczownictwo, sztylety, maczugi, ocenę przeciwnika, znajomość języków, ocenę obiektu, spostrzegawczość, szacowanie, skradanie się, targowanie się, pływanie, parowanie oraz ukrywanie się)
2. Nuln (miecze, uniki, bronie drzewcowe, tarczownictwo, topory, sztylety, maczugi, zielarstwo, walkę bez broni, młoty, spostrzegawczość, targowanie się, pływanie)
3. Mahakam (miecze, wspinaczka, topory, ocena przeciwnika, znajomość języków, młoty, ocena obiektu, spostrzegawczość, walka w ciemności, szacowanie, targowanie się, parowanie)
4. Kraina Zgromadzenia (wspinaczka, ukrywanie się, skradanie się, szacowanie, targowanie się, kieszonkowstwo, spostrzegawczość, opieka nad zwierzetami, ocena przeciwnika, ocena obiektu, znajomość języków, sztylety, zielarstwo)
5. Las Loren (uniki, zielarstwo, sztylety, miecze, opiekę nad zwierzętami, tropienie, wyczucie kierunku, spostrzegawczość)
6. Oxenfurt (zielarstwo, opiekę nad zwierzętami, otwieranie zamków, alchemia oraz inne umiejętności w poszczególnych katedrach Uniwersytetu).
7. Kreutzhofen (parowanie, uniki i parę innych)
Gildie rasowe to stowarzyszenia graczy tej samej rasy. Takie gildie dają nieduże możliwości treningowe (jednak dużo większe niż w przypadku gildii podróżników). Aby zostać członkiem gildii rasowej, należy złożyć podanie o przyjęcie do jej władz, wykonać jakieś zadanie lub uzyskać akceptację jednego z jej członków. Gildie rasowe w Arkadii to:
Ludzie - Osadnicy z Puszczy Shekhal
Elfy - Leśne Elfy z Athel-Loren oraz Elfy z Gór Sinych
Krasnoludy - Krasnoludy Mahakamu
Ogry - Ogry z Gór Szarych
Halflingi - Zgromadzenie Hanflingów
Gnomy - Stowarzyszenie Gnomich Wynalazców
Półelfy - Stowarzyszenie Półelfów (bardzo ciekawe rozwiązanie - wstępować może człowiek lub elf). |
|